Friday, February 6, 2009

KEmajuAN Ku TerSErlah ;-)

hehehe teruja dgn kenyataan aku xkwn2?? mesti korang tertanya2 kn ape maksud aku 2.. hehehe..
kwn2 aku skunk da bertambah maju.. maklum la.. mengikuti perkembangan dunia.. dunia sekarang kn mengalami kemajuan teknologi yg mendadak.. dan aku seiring ngan kemajuan itu, (ceehhh, ayat xley blah..) memajukan diri aku yg dah sedia maju dari segi fizikal.. hahaha.. hah, pham la 2 ape kemajuan fizikal aku kn?? suke je cebok2..

mmm nk tau ape kemajuan aku??
jommm layannnnnnnnnnn...
hehehehe...



haaa click2 klu nk tgk ape mende ni..


ni la kemajuan yg aku ckp2 kn 2 kwn2.. hehehe.. aku tlah berjaya mengtransferkn duit kepada cik SHEILA tanpa perlu g ke bank.. hehehe.. wlaupun bende ni da lame org lain wat.. tp aku bbangga sebab aku lebih edevance dr SURIA.. hahaha.. opppss i'm sorry (versi amer raja lawak la plak..) huhuhu..

bak kate iklan 2.. "saya xperlu beratur panjang.. cuma clik aje" ngeh3x...

2 cik SHEILA.. sy da transer duit streamyx ngan tpon 2.. hehehe.. nt sedari pegi la cek yer..

cite semalam.. mmm xde pape yg lebih mnarik melainkan aku dpt supervisor yg bernama sir Hazizi.. huhuhu.. SUe... tabah lah hadapi dugaan hidup.. wlau pape pn.. "c.a" tetap yg terbaikkk..
hehehe..

cite ari ni plak.. aku kene blik ngan tren.. mm my aunt de kusus so xdpt nk amik aku.. mmm rase mcm nk pegi salak selatan jerk.. hehehe.. kat sane ade KFC x??? lapo la.. da lame boikot KFC.. tbe rase nk mkn plak.. hehehe....



~COmELzZ~

No comments:

Post a Comment