Saturday, January 17, 2009

\o_0/...CELAKA KE AKU???

Jan17:12.52am
ari ni ade kwn kite yg dah TUA...hahah
buat sya:hepy besday syg....
semlm aku ngamuk kat E tuh....mmg kaw2..ape yg xkuar kat mulut aku..sume kuar..P*****K,B**I,S**L sume kuar...skt giler ati aku,ntah la nape org laki susah sgt nak fhm perasaan org pmpuan?susah sgt ke?bkn nye ko xde adik,mak,nenek.dorg bkn ke pmpuan ke?ADOI...aku xtau la..walau syg camne pown hbgn aku an E,wlau dah nak msuk 4 thn, aku still xfhm die.kekadang rase cam xde bf pown...korg bygkan la,lam semggu,kalu aku xmsg,xdenye die nak msg..bz sgt amik degree..baru msuk 2 mggu kat U. tp kalu lpak kat kdai mamak leh plak..JANTAN2...syg ke gtuh?aku sbr an die slama ni pown dah ckup baik dah,...xckup2 g kew nak sktkan ati aku??ingat aku ni B**I ke??xde perasaan..kalau la aku leh bomohkan diri aku sndiri,dah lame aku wat diri aku lupe kat E tuh senang,xde la aku nak skt...
first love is a mistake..tol la...mmg kesilapan BESAR...NYESAL!!!!!!CELAKA tol la,,,aku xnk ade perasaan niyh..skt kowt...lg baik cam dulu,relax jek...sblm jmpe E tuh...steruk2 Amin tu, xde la die wat aku gnih...BTW, aku malas g nak skt ati...aku nak enjoy jek...1 day aku akan g PERAK tuh...tgk la,,,ade yg msuk brite,..xpown ade lagu cinta 3 segi kedua yg kuar.penyanyi nye aku..ahahhahha....adios berambussss!!!!da.,,,


~KOKOK~

No comments:

Post a Comment