Thursday, January 15, 2009

Sick and reallyyy tired

Hari2 wat benda yang sama kat office sampai aku da naik bosan. Masalahnya takde kaitan dengan apa yang aku belajar selama nie. Pastuh aku dapat tau pulak yang si gile tuh memang amek kesempatan kat ktorang nie. Dia bole cakap kat Pushpa ape tau? "U stupid.. why don't u use the practical students to do all the things? Ask them to do all. Whats the use of the them here". Kepala die. Ingat kau bayar gaji aku 3 ribu ke aku nak buat semua benda. Dia da la tau memekak je. Suka hati kau je kan nak memekak kat aku? Eee... sakit telinga tau dengar suara kau dan jugak menyakitkan hati lepas apa yang aku tau. Memang aku rasa macam nak complain je kat Cik Is, tapi takot effect ktorang kat sini. Tak pasal2 kena buat soya hari2. Tolong la saya!!! Kawan2 macam mana nie? Even the simplest things u want me to do. U thought I'm ur slave? I do everything u need me to do but u never satisfy. All u know is "U all people are very slow, slow, slow". Eh kalau kau laju nape kau tak buat sendiri ha gile??? Hello.. pegi betulkan gigi kau dulu baru bole bising kat ktorang. Sumpah bosan gile kat sini.. reallyyy sick n tired. Lagi 5 weeks je nak habis practical, tapi apa pun ktorang tak dapat.

Kawan2.. rindu kamu semua. Jom kita countdown birthday Sya. Kamu datang la sini.. Bole kita pegi celebrate birthday kamu kat mane2. Huhu.. Syiera tuh tak update pun blog. Okay la.. da bosan. Nak sign out da. Huhu.. Counting days.. Tunggu cik Yaya balik. Baru la bole berfoya2.

SheiLa~

No comments:

Post a Comment