Sunday, January 18, 2009

Suke dan Kecewa

bosan plak arini..hrm..si cla biase lah...isnin br nk lek..hrm..pe2 pun aku bosan..td akk aku n abg din ajak kua jalan2..dorg nk shopping..wiwwwiiit..kaye siot..hehheh...mule2 g..bosan kat meru xde pape then ktorg gerak g PKNS.. heheh...lengang lak..dlm ngah jalan tuh aku nampak gYAT..x-Decom Student KPM..biase je dressup die..ah mals r layan..lame gak lah aku tggu kakk an abg ipar ku shopping..huhuhu..then abg din belanja KFC..wow! kakak n abg din xboikot kfc seh..huhuu..aku pun ikot je lah..layankan.habes mkn...dorg anta ku balik...hrmmm dh smpi umah bosan lak..then, first hing aku wat mestilah online..hahah..tgk juare lagu online...huhuhu...puas gak lah..tp menyakitkan ati..aku ngntuk sebenarye..hrmm..tp xle nk tdo..aku nk tggu sape jd juare lagu kali ni..hahahah...aku sakit ati gak sebb aku soh die dtg umah teman ku mkn die xnk datg..xabes2 jadi technician 24jam..aku terabai..hrm..nk watcamne..nk mengalir air mate je rase.tp aku thn..die sekang dah xde mase utk aku..even weekend sekalipon..sob..sob..sob..suria n cla...aku dah jd mcm korg je rase..ade die..tp cm xwijud dah..bz sokmo...tp xpelah...msg die juz ckp nk tdo..xde mud nk ckp bende len..hrmmm..k lah..aku dah terkentot2 ni nk terberak..dr tdi aku thn sebenarnye..hehhe..tp tetp teruskan jugak tulis blog ni..hehhe..k lah..da berbau bilik aku ni..hahhah..piece..


^beE^

No comments:

Post a Comment