Tuesday, December 30, 2008

30 Dec 08 - Bad day

Setelah sekian lama tak update blog, hari nie aku cuba jugak spend masa even da mengantuk. Hari nie adalah hari malang saya ye kawan2. Pagi2 supposedly ayah bagi duit belanja untuk minggu nie, tapi nampaknya dia mengundur diri dan suruh mama yang bagi. Sebab kalau ayah bagi mesti banyak, kalau mama kurang sikit. Adoiii.. sakitnya hati, pagi2 lagi da kena bebel dengan dia. Da taknak bagi takpe la nie nak jugak bising. Eee.. bingit telinga. Then, mama pulak amek lambat da la erl pukul 7.58am. Ada ke dia suruh naik yang pukul 8.25am punya train. Gila ke apa, cik B tunggu kat LRT Salak Selatan kot. Geramnya aku, da la tak dapat duit naik tren pulak lambat. Rush punya rush.. hehe.. sampai2 erl ada 6mins lagi untuk ke KL Sentral. Wuuhuu.. nasib sempat naik train. Rupa2nya yang expressnya. Kalau transit da lepas la kul 7.58am. Okay.. hari tak malang sangat aku ingatkan. But then, sampai2 LRT Salak Selatan.. da tuh aku nak naik apa pegi office? Perghh.. merantau la saya dan cik B. Naik la kami cab tuh. Maklumla.. kami kan banyak duit cuma boros je tuh pasal la selalu takde duit. Baikla.. dengan berpeluh2nya sampai la ke office. Masuk2 je Dr Yong da mengarah2. Biasa la tuh.. boss kan? Aku pun angkat la kotak2 bersama mereka semua. Best kan? Lunch pulak? Kan kodai india bawah sana tuh ha.. makan pun tak lalu. Nak buat macam ne, thats the only kedai makan yang ada. Oh ya.. semalam celebrate birthday Arisha. She was so excited. Biasa la adik kan drama queen. So, I bought for her a teddy bear. Hehe.. da takde idea nak beli apa.



Nie la birthday cake adik. Banyaknya peaches.. Sedap gile dowh..



Me with my sissy. Arisha da tak sabar nak bukak hadiah. Huhu..



Arisha with her birthday present. Semua pink kan?



Ohh.. nie takde kaitan pun. Nie adalah aktiviti kami setelah kepenatan mengemas office. Ntah apa pun yang kitaorg tulis pun tak paham. Haha..

SheiLa~