Wednesday, December 24, 2008

24 Dec 08 - ARI NI LAM SEJARAH IDUP AKU

Ari ni mmg siottt...pepagi cam biase kejar tren nak sampai cpt kat taman jaya.ade something tggu aku kat ctu..name benda tu wan an pa'a...awl gile dorang sampai,,aku suwoh g lu xnak..

Kat ofis sume buat2 sibuk.cam biase.bee xnampak sgt die watpe.tp rasenye die an uncle(ade la tuh).Ngah sonok2 lyn perasaan, Dr Yong pggl ktorg.dah ade keje baru.pasal soya.xhbes2.kne wat proposal.ktorg yg rajin ni stuju jek.trime an ati terbuke.pas meeting aku bukak myspace.alahai ade msg dari 1 gurl ni.aku on ym.alamak!!!kantoi smthing....sume sbb ade jantan celaka tuh.marah niyyhhh!!!tp xpe,aku ni baik so aku pown selesaikan pertelingkahan yg berlaku secara rasional dan saksama.Akhirnye settle.kalu jantan tuh ade dpn mata mmg aku dah pijak muka die...

Ptg sket dah siap proposal aku rogol wan jap..hahahahhaha...cian die.sonok aku an sheila.puas...pape pown rindu sgt kat 'EPY'. dah la..bosan dah tulis.

~KOKOK~

Sue~