Wednesday, December 17, 2008

17 Dec 08 - Shifting to a new office

Today, as usual we are packing off all the stuffs in the office. We are shifting to a new place (cakap macam company sendiri je). Dekat Salak Selatan. I dont know where is the place exactly. Tapi Dr Yong cakap dekat dengan tol Besraya. So, kitaorg pun kena la packing barang dari hari Isnin lepas. Aiyoo.. banyak gile. Hari2 pun nak kena packing. Penat kot. But today hanya Wan, Sue and Paa yang packing sebab saya (Sheila) and Bee kena resize picture yang Dr Yong kasik. Banyak pulak tuh picture convo nih. Minggu nie agak penat. Balik2 terus nak tido. Tak sempat nak tengok tv. Malam tadi da miss pulak cerita One Tree Hill. Tak tau semenjak bila suka tengok cerita tuh. Oh ya.. semalam kitaorg celebrate birthday Mr Jayaram a.k.a Uncle. Ada chocolate cake and ice cream cake berperisa jagung. Sedap gak la.. kecuali chocolate cake sebab masin. Cakap pasal masin, hari nie saya dan Suria makan Maggi goreng. Masin kot.. Gile ke mamak tuh, nak kasik kitaorg sakit darah tinggi ke apa. Saya nie muda lagi, tak mau la sakit darah tinggi. Ada ke Syiera cakap air peluh mamak tuh masuk dalam Maggi kitaorg sebab tuh masin. Eeyeewww.... geli. Okay la.. got to go. Saya sakit perut tambah pening. Faham2 je la bila da sampai time tuh. Berita pasal Sya akan saya update.

XOXO~