Tuesday, December 23, 2008

23 Dec 08 - TodAy n YesTerDAy

dari semalam sampai ke ari ni saye still lg xcukup tido...bukan rini n semalam je...selama2 nye pun aku memg xcukup tido..huhu..bak kate diri ku ini...aku memg kuat tdo walaupun d mase 18 jam le tido..hahah...maklumlah...hari ahd ritu baru lek umah...adoishhhh...memg mcm haram sebb nk kene kemas...aku nangis sendiri sambil kamal kesat air mate ni..oh ye..lupe nk ckp...i ni memg kuat nangis...wraaagggg!!!!mudah tersentuh...hahha...so..jagalah hati ini seadanya...hehhehe...pas kemas sume...aku tdo...kompom esok pagi aku ngntuk gile...warrrrgggh...esoknye>>>memekak lah hp nokia aku ni...terpakse bgun dgn mate mcm ??$$$$%..kul 6.45 aku gerak dr uma....6.45 time tdo g...hahah..ni terpakse g durian tunggu bas sorg2...alahai lambatnye drebar bas ni bwk...memg lah lembap...kul 9.00 tepat aku br samapi 'Central Market'. padahal kul 9 masuk ofis...saat ni aku malu ngn diri aku...malu gile wa ckp lu!!!!!!sebbnye butang baju aku terbukak!!!so nmpk lah singlet kat dalam tu...masalahnye laki yg kat kaunter tu yg tegur...ish2..patutlah die gelebuihs je...hahah......malu gile weyhh.....aku sampai opis lmbt kowt...9.30 br samapi...ngntok gile2 harini... memg aku xlayan kawan2 aku nk packing brg..xlart lah..SORI YE KAWAN2..AKU NGNTUK!!!!

Bee~